Narrowcasting schermen zijn de must have voor elk bedrijf

admin

7 december 2020

Een groeiend aantal ondernemers en bedrijfseigenaren maakt er gebruik van: narrowcasting schermen. Een narrowcasting scherm is een groot scherm, dat in bepaalde ruimtes en gebouwen gebruikt kan worden als mededelingenscherm, voor video’s of om reclame mee te maken. Wat heb je als bedrijf precies aan dit soort schermen? Welke voordelen leveren ze je economisch gezien op? En wat zijn de mogelijkheden die er zijn als je op zoek bent naar geschikte narrowcasting oplossingen? 

Een oplossing op maat voor elk bedrijf 


Narrowcasting biedt ondernemers, winkeliers en bedrijfseigenaren de kans om de narrowcasting schermen volledig naar eigen wens in te zetten. Zo bepaal je zelf waar je de schermen ophangt. Of het nu in de entreehal is om bezoekers de weg te wijzen, in de winkel om aanbiedingen op te projecteren of om roosterwijzigingen aan te geven: met een professionele narrowcasting player is vandaag de dag alles mogelijk! Narrowcasting schermen kunnen in elke economische sector en branche gebruikt worden! 

Je bent optimaal flexibel


De boodschap die je op een narrowcasting scherm projecteert, kun je altijd snel inhoudelijk aanpassen of anders vormgeven. Er zijn op dit gebied tal van opties. Via een goede narrowcasting player met bijhorende software is het veranderen van je boodschap erg eenvoudig en snel te regelen. Zo kun je in een restaurant snel het dagmenu aanpassen, in winkels aanbiedingen veranderen en op scholen plotselinge roosterwijzigingen doorvoeren. 

Slim besparen op drukkosten


Narrowcasting oplossingen gebruiken betekent dat er op drukkosten bespaard kan worden. Je hoeft geen (of in elk geval minder) posters, folders of flyers meer af te drukken. Je communiceert richting je klanten, personeel of bezoekers namelijk met één druk op de knop via schermen. Hierdoor kun je aanzienlijk besparen op drukwerkkosten! 

Op een doordachte manier reclame maken


Een groot voordeel van narrowcasting is verder het feit dat deze schermen reclame technisch slim werken. Bij reclameboodschappen is herhaling cruciaal. Wanneer mensen reclame meermalen zien, gaan ze die onthouden en uiteindelijk sneller tot een aankoop over. Narrowcasting schermen faciliteren dit en zorgen ervoor dat mensen die langs het scherm lopen voortdurend met jouw boodschap worden geconfronteerd. Bewust of onbewust! Je maakt met dit type schermen dus op een doordachte manier reclame. 

Snel communiceren met je personeel


Ten slotte zijn narrowcasting schermen in grote(re) bedrijven onmisbaar om snel boodschappen aan je medewerkers door te geven. De dynamiek in bedrijven is groot en ontwikkelingen veranderen snel. Via grote schermen kun je je medewerkers hierover snel informeren!