Work hard, play hard; zo vier je successen op de werkvloer!

Is je omzet naar ongekende hoogte gestegen? Of heb je een grote klant binnen behaald? Of heb je ander succes behaald? Dan is het zeker aan te raden om dat te vieren. In dit korte artikel staat waarom je successen moet voeren lees je 3 tips om een tof bedrijfsfeest met leuke feestartikelen neer te zetten. 

Endorfine

Wanneer je stil staat bij mooie momenten en deze ook echt viert komt het gelukhormoon endorfine los in je lichaam. Dat is een ontzettend prettig gevoel in je lichaam! De kans is groot dat de medewerkers dat gevoel nog een keer willen meemaken op de werkvloer, waardoor zij bereid zijn om grotere uitdagingen aan te gaan!

3 tips om een topfeest te geven

Een topfeest is eigenlijk een feest waarvan iedereen denkt: ‘weet je nog, 3 jaar geleden, toen we die bedrijfsfeest hadden…’ Kortom: een bedrijfsfeest moet echt memorabel zijn. Hieronder lees je 3 tips om van je feest een topfeest te maken!

Geef al aan hoe tof het gaat worden!

Een leuk feest ontstaat door de sfeer die er heerst. Als je allemaal leuke collega’s uitnodigt, dan is de kans al heel groot dat het gaat gebeuren. Vertel dus letterlijk dat je feest te gek gaat worden!

Laat je collega’s beslissen 

Je collega’s zullen het zeker waarderen als zij mogen meebeslissen hoe het feest eruit moet komen te zien. Wat is de thema van het feest? Welke feestartikelen zijn er voor nodig? Doordat je collega’s meebeslissen over het feest zullen zij meer waardering krijgen. Een bijkomend voordeel: zo heb jij meer rust om je te focussen op je werk!

Huur iemand in!

Het inhuren van een DJ, een goochelaar of wie dan ook kan je ook beter in samenspraak met collega’s en/of de ondernemingsraad doen. Denk eerst wat het cultuur is binnen het bedrijf. Zo heeft YoungCapital, een detacheringsbureau van jonge ondernemers, een heus festival gegeven met allerlei DJ’s! 

Kortom, het is echt aan te raden om de successen te vieren. Dit zal het bedrijf, en dus jezelf, ten goede komen!